TILAUS-, MAKSU- JA TOIMITUSTAVAT

Tilauskäytännöt

  1. Tilaa kukat ajoissa, mielellään vähintään päivää ennen toimitusta.
  2. Tilaa kukat puhelimitse, verkkokaupastamme, sähköpostitse, verkkosivujemme yhteydenottolomakkeella tai asioimalla liikkeessämme.
  3. Huomioithan, että tilauksessa näkyy vastaanottajan puhelinnumero, jotta voimme varmistaa kukkien vastaanottajan olevan paikalla. Osoitteen oikeellisuus on tilaajan vastuulla.
  4. Tarvittaessa vahvistamme tilauksesi joko sähköpostitse tai puhelimitse ennen toimitusta.
  5. Voit myös noutaa kukat suoraan liikkeestämme. Etukäteen tilattu työ on ajatuksella ja ajan kanssa rakennettu :)
  6. HUOM! Mikäli haluat kukat perille juuri tiettynä kellonaikana, tulee maksaa vientimaksu x 2. Muussa tapauksessa emme huomioi aikatoiveita - lähettimme kuljettaa kukat arkisin klo 14 alkaen, lauantaina 12 alkaen. Siunaustilaisuuden kukat toimitamme kappelille sovittuna ajankohtana yhdellä kuljetusmaksulla.


Emme käytä tilaustietojasi muuhun kuin tilauksesi toimittamiseen. Toimitamme tilauksesi maksamasi hinnan mukaisesti.

Maksutavat

Voit maksaa tilauksesi

  1. käteisellä
  2. laskulla (yritysasiakkaat, laskutuslisä 5€).
  3. verkkokaupassa (kohta "avoin tuote").

Yksityishenkilöitä emme valitettavasti laskuta.

Joustava kuljetuspalvelu

Toimitukset Tampereen, Ylöjärven ja Nokian alueille

Kuljetamme kukkasi eteenpäin Tampereen, Ylöjärven ja Nokian alueille. Toimitusmaksu riippuu matkan pituudesta, pienin veloitus on 12,00 €/kuljetus. Surusidonnat toimitamme sopimuksen mukaan niin ikään Tampereen, Ylöjärven ja Nokian alueille.

#

Asiakkaan vastuu

Asiakas on aina vastuussa toimitustietojen oikeellisuudesta. Toimitamme mainittuna päivänä tai heti seuraavana mahdollisena arkipäivänä. Emme voi taata toimitusta tiettynä kellonaikana, mutta teemme parhaamme. Hautajaistilaukset ovat kuitenkin poikkeus: toimitamme ne aina siunausajankohdan mukaan.

Kukkalähetykset teemme tilaajan toivomusten mukaisesti. Toimitamme vastaanottajalle tilattua lajiketta, annettua vaihtoehtoa tai lähintä vastaavaa.

Reklamaatiot

Jos kukkiemme laadussa on vikaa, korvaamme sen toimittamalla uudet kukat. Valitus on tehtävä heti toimituksen tapahduttua – viimeistään seuraavana arkipäivänä esittämällä toimitetut, vialliset kukat.